Reklamacije na plaćanje se dostavljaju isključivo u pisanoj formi elektronskom poštom na adresu reklamacije@oriontelekom.rs ili lično u jednu od Orion telekom prodavnica u Beogradu, Nišu i Novom Sadu (adrese možete pronaći ovde). Reklamacija, pored navođenja razloga, obavezno treba da sadrži podatke o plaćanju koje ste dobili u potvrdi o uspešno izvršenom plaćanju (Identifikacija plaćanja, PAYMENT_ID, TRANSACTION_ID, AUTH_CODE).
U slučaju da ste pri plaćanju napravili grešku u izboru usluge ili postoji drugi razlog zbog kojeg ne želite da koristite uplaćenu uslugu, takođe možete dostaviti reklamaciju na plaćanje. Pri tome uzmite u obzir da, ukoliko uplaćenu uslugu počnete da koristite na bilo koji način, povrat uplaćenog novca više nije moguć.
Povraćaj sredstava vrši se preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev kompanije Orion telekom obaviti povraćaj na račun korisnika kartice.
© 2011- Orion telekom. Sva prava zadržana.