• O nama
  • Obaveštenja
  • Karijera
  • Podrška
  • Mapa sajta

Orion Telekom

  • Orion Telekom
  • Prodavnica
    • Info
    • Prednosti
    • Proces plaćanja
    • Privatnost
    • Napomene
    • Reklamacije

REKLAMACIJE

Reklamacije na plaćanje se dostavljaju isključivo u pisanoj formi elektronskom poštom na adresu reklamacije@oriontelekom.rs ili lično u jednu od Orion telekom prodavnica u Beogradu, Nišu i Novom Sadu (adrese možete pronaći ovde). Reklamacija, pored navođenja razloga, obavezno treba da sadrži podatke o plaćanju koje ste dobili u potvrdi o uspešno izvršenom plaćanju (Identifikacija plaćanja, PAYMENT_ID, TRANSACTION_ID, AUTH_CODE).

U slučaju da ste pri plaćanju napravili grešku u izboru usluge ili postoji drugi razlog zbog kojeg ne želite da koristite uplaćenu uslugu, takođe možete dostaviti reklamaciju na plaćanje. Pri tome uzmite u obzir da, ukoliko uplaćenu uslugu počnete da koristite na bilo koji način, povrat uplaćenog novca više nije moguć.

Povraćaj sredstava vrši se preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev kompanije Orion telekom obaviti povraćaj na račun korisnika kartice.

Kontakt

Orion telekom tim d.o.o.
Mala pruga bb
11080 Beograd - Zemun
Šifra delatnosti:
6110 – Kablovske telekomunikacije
Matični broj:
20308214
PIB: 105286873

www.oriontelekom.rs
office@oriontelekom.rs

Korisnički servis:
011 4 100 100

office@oriontelekom.rs

© 2011-2012 ORION Telekom. Sva prava zadržana.