U procesu plaćanja možete očekivati da odziv servera ne bude trenutan - potrebno je ponekad sačekati da se procedura završi (u ekstremnim situacijama može potrajati i do 60 sekundi). Ukoliko niste sigurni da je Vaš pritisak na dugme za potvrdu plaćanja prihvaćen, svakako treba sačekati i izbegavati višestruke pritiske ili vraćanje sa Back dugmetom browsera i ponavljanje procedure.
Po uspešno izvršenom plaćanju i aktiviranju usluga dobićete stranu sa potvrdom o uspešnom plaćanju (isti sadržaj će Vam biti poslat i mejlom). Posebno obratite pažnju na nekoliko podataka koji identifikuju samu transakciju plaćanja (Identifikacija plaćanja, PAYMENT_ID, TRANSACTION_ID, AUTH_CODE) - neophodno je da ove podatke sačuvate, jer bez njih nije moguće obraćanje ni kompaniji Orion telekom, ni banci u slučaju provera i reklamacija. Ako je Vaša transakcija odbijena, dobićete odgovarajuću stranicu sa informacijom da plaćane nije uspešno izvršeno (isti sadržaj će Vam biti poslat na mail).
Cene svih usluga su definisane prema zvaničnom cenovniku kompanije Orion telekom, a sa Vašeg računa u banci se skida isključivo iznos koji je prikazan kao iznos za plaćanje - sve troškove plaćanja (bankarskih provizija) snosi Orion telekom.
© 2011-2012 ORION Telekom. Sva prava zadržana.