• O nama
  • Obaveštenja
  • Karijera
  • Podrška
  • Mapa sajta

Orion Telekom

  • Orion Telekom
  • Prodavnica
    • Info
    • Prednosti
    • Proces plaćanja
    • Privatnost
    • Napomene
    • Reklamacije

Na ovom sajtu birate i aktivirate usluge sistema Orion telekoma a plaćanje obavljate on-line vašom platnom karticom.

Nakon što se ulogujete sa vašim korisničkim imenom i lozinkom, pred vama će se naći izbor usluga koje na ovaj način možete aktivirati i platiti. Možete aktivirati neku od pretplata, dokupiti Internet sate, SMS poruke ili kombinaciju usluga koja vam je potrebna. Pri svakoj promeni, dobićete i cenu za vaš izbor.

Po završetku sledi strana sa rekapitulacijom usluga koje će biti aktivirane. Molimo vas da rekapitulaciju proverite, posebno u slučaju kada aktivirate neku od pretplata jer će biti prikazan i datum od kada pretplata počinje da važi u slučaju da se automatski nadovezuje na postojeću.

U trenutku kada pritisnete dugme 'Plaćanje' bićete prebačeni na posebnu, zaštićenu stranu sistema za plaćanje, na kojoj ćete uneti podatke o vašoj platnoj kartici. Podaci će biti provereni i ukoliko transakcija bude autorizovana, Orion telekom će dobiti povratnu informaciju da je uplata izvršena i na osnovu toga aktivirati sve usluge koje ste tražili tako da ih možete koristiti odmah.

POSEBNO VAŽNO - U procesu plaćanja možete očekivati da odziv servera ne bude trenutan - potrebno je ponekad sačekati da se procedura završi (u ekstremnim situacijama može potrajati i do 60 sekundi). Ukoliko niste sigurni da je vaš pritisak na dugme za potvrdu plaćanja prihvaćen, svakako treba sačekati i izbegavati višestruke pritiske ili vraćanje sa Back dugmetom browsera i ponavljanje procedure.

Po uspešno izvršenom plaćanju i aktiviranju usluga dobićete stranu sa potvrdom o uspešnom plaćanju (isti sadržaj će vam biti poslat i mejlom). Posebno obratite pažnju na nekoliko podataka koji identifikuju samu transakciju plaćanja (Identifikacija plaćanja, PAYMENT_ID, TRANSACTION_ID, AUTH_CODE) - neophodno je da ove podatke sačuvate jer bez njih nije moguće obraćanje ni Orion telekomu ni banci u slučaju provera i reklamacija. Ako je vaša transakcija odbijena, dobićete odgovarajuću stranu sa informacijom da plaćane nije uspešno izvršeno (isti sadržaj će vam biti poslat na mail).

Cene svih usluga su standardne Oriontelekom cene, a sa vašeg računa u banci se skida isključivo iznos koji je prikazan kao iznos za plaćanje - sve troškove plaćanja (bankarskih provizija) snosi Orion telekom.

Privatnost podataka

U procesu plaćanja Orion telekom ni u jednom trenutku nema uvid u podatke o platnoj kartici koje ste uneli, u stanje vašeg bankovnog računa i druge podatke koje već prethodno niste direktno dali sistemu. Orion telekom se isključivo oslanja na informaciju o uspešno autorizovanom plaćanju od strane banke.

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu, pa samim tim Orion telekom neće biti odgovoran za zloupotrebu istih.

U slučaju da je autorizacija plaćanja odbijena, Orion telekom ne može ulaziti u razloge odbijanja koji su potpuno u domenu odnosa vas kao vlasnika platne kartice i banke koja vam je karticu izdala.

Plaćanje karticom ne menja politiku privatnosti vaših podataka koja važi na Orion telekomu i ne koristi se za davanje vaših podataka trećim licima. Vaši lični podaci se koriste za kontakt sistema sa vama a trećim licima se mogu dostaviti isključivo po zakonom predviđenoj proceduri.

Reklamacije

Reklamacije na plaćanje se dostavljaju isključivo u pismenoj formi elektronskom poštom na adresu reklamacije@oriontelekom.rs ili lično u jednu od Orion telekoma prodavnica u Beogradu, Nišu i Novom Sadu (adrese možete pronaći ovde). Reklamacija, pored navođenja razloga, obavezno treba da sadrži podatke o plaćanju koje ste dobili u potvrdi o uspešno izvršenom plaćanju (Identifikacija plaćanja, PAYMENT_ID, TRANSACTION_ID, AUTH_CODE). Rok za odgovor na reklamaciju od strane Orion telekoma je 4 (četiri) radna dana.

U slučaju da ste pri plaćanju napravili grešku u izboru usluge ili postoji drugi razlog zbog koga ne želite da koristite uplaćenu uslugu, takođe možete dostaviti reklamaciju na plaćanje. Pri tome uzmite u obzir da, ukoliko uplaćenu uslugu počnete da koristite na bilo koji način, povrat uplaćenog novca više nije moguć.

Povraćaj sredstava vrši se preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na naš zahtev obaviti povraćaj na račun korisnika kartice.

Orion telekom tim
Nehruova 93A
Šifra delatnosti:
6110 – Kablovske telekomunikacije
Matični broj:
20308214
PIB: 105286873

www.oriontelekom.rs
office@oriontelekom.rs

Korisnički servis:
011 4 100 100

<<< Nazad

office@oriontelekom.rs

© 2011-2012 ORION Telekom. Sva prava zadržana.